DÖKE

Hírdetés

Pecsi keksz manufaktura

Húsvéti Kerékpártúra (03.30)

Újraindultak a DÖKE ingyenes kerékpártúrái. A túrákat Tóth Mário szervezi és vezeti, akihez már az első túrán is a vártnál többen, összesen 13-an csatlakoztak.

Kerekpar2018
Tóth Mário beszámolója:
Az idei bringás kezdeményezésünk első állomása volt ez a Nagypénteki. A Március 15-i túránk sajnos az időjárás miatt meghiúsult. Éppen ezért benne volt a gombóc a torkomban a héten mikor ezt a napot vártam. Tartottam tőle, hogy az eső most is elmossa a túrát. Sajnos szezon elején benne van. Kiszámíthatatlan ilyenkor az időjárás. Féltem, hogy kárba vész a belefektetett munka. Közel is voltunk ehhez, hiszen reggel még esett az eső. Szerencsére azonban a találkozóhoz közeledve elkezdett kisütni a nap, majd az eső is elállt.
Korábban érkeztem pár perccel a Sportcsarnokhoz, mint azt előre meghirdettem, de örömmel láttam, hogy már páran ott vannak, és már ekkor éreztek, hogy többen leszünk, mint szoktunk. 10 óra után pár perccel indultunk el, összesen 13-an. Nagyjából dupla annyian, mint azt előzetesen gondoltam, hogy leszünk. Öröm volt hátra nézni mikor kivezettem a hosszú konvojt a városból. Régen nem tekertem már ekkora társasággal.
A túrán felmentünk Zobákpusztára, onnan el Hetény fele majd be az erdőbe Pusztabánya irányába. A dombokat együtt küzdöttük le ha szétszakadtunk bevártuk egymást. Erdészeti utakon haladtunk egészen az egregyi strandig, ahol kiértünk a főútra. Itt egy hosszabb szakasz következett vissza a Zobákpusztáig, ahonnan már csak le kellett gurulnunk a Sportcsarnokig. Végig szuper időnk volt.
A sarat ugyan nem úszta meg senki a biciklijén vagy a ruháján, de összességében talán mindenki jó emlékekkel tért haza a nap után. Egy-egy defekt ugyan nehezítette két társunk útját, de szerencsére volt segítség és egyikük problémája megoldódott. Sajnos a másik társunknak korán ki kellett szállnia, de remélem ez nem szegi majd kedvét, és legközelebb is velünk tart majd.
Egy jó hangulatú túrán vagyunk túl, ahol születtek új ismeretségek és talán elindult valami, aminek köszönhetően 2018 a bringázás éve lehet Komlón, ahol kialakulhat egy kisebb-nagyobb közösség aki hétvégente összejár túrázgatni.
Köszönöm Miklós Zsoltinak a segítséget, és köszönöm Nektek túratársaim, hogy eljöttetek ennyien bizalmat szavazva nekem és az első általam szervezett túrának. Várunk Titeket legközelebbi túránkra is, amiről a DÖKE Facebook oldalán tudtok majd informálódni. Ugyanakkor: sok szeretettel várunk minden kerékpárral túrázni vágyót a jövőben.

A következő túrákról érdeklődj Márionál: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. vagy csatlakozz Facebook csoportunkhoz: Komló és Környéki Túrakerékpárosok (DÖKE)